ضد سرطان استیک الکالاین

ضد سرطان استیک الکالاین

Neutron Alkaline Stick

استیک قلیایی کننده و آلکالاین نوترون با بالا بردنPH آب به بیش از 8 و پایین آوردنORP آن تا حدود 100، آب مصرفی را به یک مایع سلامت بخش و ضدسرطان تبدیل می‌کند. شما با مصرف آب قلیایی آلکالاین، به سلامت سیستم گوارش و بهبود متابولیسم بدن خود کمک می‌کنید و همچنین با توجه به آنتی‌اکسیدان بودن این آب با مصرف روزانه و مستمر، احتمال بروز سرطان را تا حد بسیار زیادی کاهش خواهید داد.

 

آب اسیدی چیست؟

آب و به صورت کلی همه مایعات دارای فاکتوری به اسمPH هستند که عددی بین 14-0 می‌باشد. این عدد نشان دهنده میزان غلظت یون‌های هیدروژن محلول در آن مایع است. مایعی کهPH آن 7 باشد خنثی است و هرچقدر این عدد کوچکتر باشد نشانه اسیدیتی بیشتر و هر قدر بیشتر از 7 باشد نشانه قلیایی بودن بیشتر آب است. آب آشامیدنی چه به صورت عادی و چه به صورت معدنی،  PH بین 6.7 تا 7.4 دارد که این نشانه اسیدی بودن آن است. مواد اسیدی دارای خاصیت خورندگی بیشتری هستند و مصرف آن باعث بالا رفت حالت اسیدی بدن می‌شود که سبب اکسید شدن راحت‌تر سلول‌های بدن می‌گردد. آب‌های اسیدی دارای فاکتورORP+ هستند و این یعنی میزان قدرت اکسیدکنندگی یک مایع، که به حضور اکسیژن‌های فعال در مایع بستگی دارد.این مسئله به این معنا می‌باشد که وجود اکسیژن‌های فعال بیشتر به معنای خاصیت اکسیدکنندگی بالاتر و ناسالم بودن آن مایع است.

چرا باید آب قلیایی مصرف کرد؟

تحقیقات معتبر دانشگاهی و علمی استاندارد نشان می‌دهد که یکی از موثرترین راه‌های تداوم سلامتی در بدن، مصرف آب قلیایی است. آب قلیایی به آبی گفته می‌شود کهPH آن بالاتر از 8 باشد و همچنینORP پایین‌تری نسبت به آب‌های آشامیدنی و معمولی، معدنی و شهری داشته باشد. آب قلیایی باPH بالاتر از 8 به سلامت دستگاه گوارش شما کمک می‌کند تا عملکرد بهتر و منظم‌تری داشته باشد. ORP پایین در آب قلیایی آلکالاین باعث به وجود آمدن حالت آنتی اکسیدان می‌شود. آنتی اکسیدان به موادی خطاب می‌شود که خاصیت ضد اکسیدکنندگی داشته باشند. به عنوان مثال همانگونه که تجمع آب بر روی فلزاتی همچون آهن، فولاد و مس باعث اکسید شدن یا به عبارتی زنگ زدن آن‌ها می‌شود، تجمع آب با خاصیت اسیدی وPH پایین وORP بالا در بدن نیز باعث اکسید شدن سلول‌های بدن می‌گردد، تجمع سلول‌های اکسید شده در بدن نیز یکی از عوامل اصلی سرطان در انسان نیز شناخته شده است. از دیگر خوراکی‌هایی که باعث بوجود آمدن حالت اسیدی در بدن و اکسید شدن سلول‌ها می‌شوند، می‌توان به نوشابه‌های گازدار و غذاهای آماده که حاوی مواد نگهدارنده هستند، نام برد که مصرف آب قلیایی آلکالاین به از بین بردن تاثیرات سوء این خوراکی‌ها کمک می‌کند.

نحوه استفاده:

ابتدا استیک را از بسته بندی خارج کنید و آن را با آب معمولی بشویید. سپس آن را در داخل یک بطری آب نیم لیتری قرار دهید و اجازه دهید تا به مدت 1 الی 2 ساعت در بطری باقی بماند. اکنون آب بطری آلکالاین و قلیایی است و می‌توانید آن را میل نمایید. می‌توانید از 2 استیک مجزا در 2 بطری جداگانه استفاده کنید تا همواره آب آلکالاین در دسترس داشته باشید. هر استیک می‌تواند تا 270 بطری 0/5 لیتری را قلیایی کند و پس از آن خاصیت آن به مرور کاهش می‌یابد. حتما توجه داشته باشید که از نوشیدن آبی که استیک در آن بیش از 48 ساعت باقی مانده است خودداری کنید و از مصرف بیش از 2 لیتر آب آلکالاین در طول شبانه روز امتناع ورزید. از شکستن، حرارت دادن، قرار دادن در آب جوش و همچنین قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید جلوگیری کنید. توصیه می‌شود که پس از یک ماه مصرف استیک آن را در ظرفی حاوی آب و سرکه قرار داده و خوب تکان دهید و سپس آن را با آب معمولی بشویید و دوباره مورد استفاده قرار دهید. مصرف آب آلکالاین برای کلیه افراد بجز نوزادان و بیماران حاد کلیوی بلامانع است.

مشخصات محصول

نام فارسی محصول

استیک آلکالاین نوترون

کشور صاحب تکنولوژی

ژاپن

تولید شده در کشور

هنگ‌کنگ و ایران

مناسب جهت

کلیه افراد بجز نوزادان و بیماران حاد کلیوی

میزان تغییر

بین 1 تا 1.5 واحدPH آب شرب

میزان کاهش اکسیژن‌های فعال آب                 

حدود 270 واحد( از 380 به 100)

خاصیت آنتی اکسیدان

دارد

میزان افزایش غلظت یون‌های هیدروژن                     

10 الی 15                                               

نوع عملکرد

فیلتر قابل حمل

شرایط نگه‌داری

دور از تابش نور در دمای 4 تا 28 درجه سانتی‌گراد

موارد مصرف

ایجاد آب دارای آنتی‌اکسیدان- تعادل میزانPH بدن- دارای خاصیت ضدسرطان

سایر ویژگی ها

قابلیت استفاده جهت فیلتر 270 عدد بطری نیم لیتری

نوع و ابعاد بسته‌بندی

2 ± 30 گرم             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comments   

0 # drynpqwwvMaryedido 2019-11-30 07:52
buy elimite cream: https://elimite2.com/
Reply | Report to administrator
0 # price comparison tadalafilFoodurn 2021-03-18 18:28
real kamagra: https://vskamagrav.com/
Reply | Report to administrator

Add comment

کد امنیتی
کدی را که مشاهده میکنید در کادر زیر وارد کنید

طراحی وب سایت و پشتیبانی : Afzoneha.com